Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 16:01:35 +0300

Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07446 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Kaimi küla, Ade (Üksikelamu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Juurdepääsutee rajamine maanteelt kinnistule

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27041086>  (menetlus nr: 
436359), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (ERIK ALTMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister